Εξι νέους σταθμούς διοδίων θα αποκτήσει ο οδικός άξονας της Εγνατίας Οδού, οι οποίοι μάλιστα είναι πιθανόν να τεθούν σε λειτουργία πριν από το Πάσχα. Πιοο συγκεκριμένα, οι νέοι σταθμοί θα τοποθετηθούν στην..
Ηγουμενίτσα, τα Γιάννενα, τα Γρεβενά, τη Νυμφόπετρα, το Παγγαίο Καβάλας και την Κομοτηνή.
Οι τιμές θα είναι στα επίπεδα αυτών που ισχύουν σήμερα στον Πολύμυλο Κοζάνης, τον πρώτο σταθμό διοδίων της Εγνατίας (δηλαδή 2,80 ευρώ για τα Ι.Χ). Ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση του συστήματος, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 15 εκατ. ευρώ, θα γίνει την Τετάρτη.
Για την πρώτη διετία τα έσοδα υπολογίζονται σε 80 εκατ. ευρώ το χρόνο αλλά μετά το 2012 θα προστεθούν 5-6 νέοι σταθμοί, ενώ προβλέπεται η τοποθέτηση συστήματος ηλεκτρονικής χρέωσης. Στην πλήρη λειτουργία του συστήματος τα έσοδα θα φτάσουν τα 150 εκατ. ευρώ, από τα οποία ένα μέρος θα διατεθεί για υποστηρικτικές υποδομές (φωτισμός, πάρκινγκ, κλπ) που σήμερα λείπουν από τον αυτοκινητόδρομο των 670χλμ που ενώνει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους του Εβρου και κόστισε συνολικά 3 δισ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η «Ελευθεροτυπία», οι σταθμοί έπρεπε να λειτουργούν από το 2008 και το υπουργείο Υποδομών επικαλείται έγγραφα της Κομισιόν, η οποία συμμετείχε στη χρηματοδότηση των έργων και είχε λάβει τις δεσμεύσεις όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ότι θα υπάρχουν διόδια. Εχουν επίσης χορηγηθεί δάνεια από ελληνικές τράπεζες συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ, που είχαν συναφθεί την περίοδο 2006-8 με εγγύηση τα μελλοντικά έσοδα από διόδια.
star.gr
Ηγουμενίτσα, τα Γιάννενα, τα Γρεβενά, τη Νυμφόπετρα, το Παγγαίο Καβάλας και την Κομοτηνή.
Οι τιμές θα είναι στα επίπεδα αυτών που ισχύουν σήμερα στον Πολύμυλο Κοζάνης, τον πρώτο σταθμό διοδίων της Εγνατίας (δηλαδή 2,80 ευρώ για τα Ι.Χ). Ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση του συστήματος, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει 15 εκατ. ευρώ, θα γίνει την Τετάρτη.
Για την πρώτη διετία τα έσοδα υπολογίζονται σε 80 εκατ. ευρώ το χρόνο αλλά μετά το 2012 θα προστεθούν 5-6 νέοι σταθμοί, ενώ προβλέπεται η τοποθέτηση συστήματος ηλεκτρονικής χρέωσης. Στην πλήρη λειτουργία του συστήματος τα έσοδα θα φτάσουν τα 150 εκατ. ευρώ, από τα οποία ένα μέρος θα διατεθεί για υποστηρικτικές υποδομές (φωτισμός, πάρκινγκ, κλπ) που σήμερα λείπουν από τον αυτοκινητόδρομο των 670χλμ που ενώνει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους του Εβρου και κόστισε συνολικά 3 δισ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η «Ελευθεροτυπία», οι σταθμοί έπρεπε να λειτουργούν από το 2008 και το υπουργείο Υποδομών επικαλείται έγγραφα της Κομισιόν, η οποία συμμετείχε στη χρηματοδότηση των έργων και είχε λάβει τις δεσμεύσεις όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ότι θα υπάρχουν διόδια. Εχουν επίσης χορηγηθεί δάνεια από ελληνικές τράπεζες συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ, που είχαν συναφθεί την περίοδο 2006-8 με εγγύηση τα μελλοντικά έσοδα από διόδια.
star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου